Thursday 7 July 2016

Ginette 35 85






+

diane 35 (21) bir pko (polikistik plus) hastası olarak neredeyse 6 yıldan fazladır kullandığım Ilaç. ilk kullandığım zamanlarda çok Sınırlı, Gergin ve Asiri derecede unutkan oluyordum. HOS normalde de çok unutkan biriyimdir ama bu Ilaca ilk başladığım dönemlerde son resmen şeyimi unutup kaybediyordum. normalde çok zayıf ve iştahsız bir insan olarak iştahımı da çok açmıştı ama Aniden 8-9 kilo filan almadım. ilacın uzun süreli kullanımında ilk gözlemlediğim Vücut hatlarımda belirgin bir yuvarlaklaşmanın meydana gelmesiydi ki özellikle de göğüslerimi bir miktar büyüttüğünü gözlemledim. Ancak bu büyüme vücudumda bir miktar Odem meydana getirmesinden de kaynaklanıyor olabilir bilemiyorum. cildime de oldukça iyi geldi ama karma cildimi kuru veya normale CILT tipine çevirmedi tabi ki. ayrıca kullandığım dönemlerde şiddetli adet sancılarıma da bir fils verip bana nefes aldırmıştı. bu ilacı ara ara aksattığım dönemler oldu ve kullanmadığımda cildim deli gibi yağlanıyor, adet sancılarım Eskisi kadar şiddetli olmasa da yeniden Oluyor. yani kısacası iyi olan son şey eskisine dönüyor geri. Ilaca ilk alisma dönemlerimde çok sıkıntı çektiğim için kadın Doğum Uzmanı olan doktoruma yasmin yazması için neredeyse yalvardığımı hatırlıyorum. Ancak benim problemim için çok yasminin hafif geleceğini söylemişti ve piyasadaki en Güçlü Doğum kontrol hapını kullandığımı söylemişti. benim gibi pko'lu olan bir arkadaşım da diane'in müthiş bir mide bulantısı yaptığını ve neredeyse onu hastanelik ettiğini anlatmıştı. zaman içinde dianeciğim ile birbirimize alıştık kaynaştık. Ancak ben yine de onu kullanmaktan hoşlanmıyorum dünyanın en hımbıl, en Tembel yumurtalıklarına Sahip olduğum için ne Yazik ki uzunca bir Sûre kullanmak zorundayım. yeni kullanmaya başlayanlara sabırlar diliyorum Çünkü bir kaç ay boyunca önünüze Cikáni ısırmak, yanınıza yaklaşının kafasını filan koparmak isteyeceksiniz hatta adeta evrimleşmemiş ilk insana dönüşmeniz mümkün. panik yapmayın bu geçici bir durum. tepkilerinizi kontrol ALTINA Almaya çalışıp etrafınızdaki insanları kırmamaya çalışın 6 senedir polikistik sur tedavisi görüyorum, yaklaşık 4 senedir de diane 35 kullanıyorum. başlarda doktorum sinir asabiyet Yapar de hiç bir offrez-yan etkisini görmedim. hatta adetlerim düzene girdiği için çok Severek, hiç bir sıkıntı yaşamadan kullandım. ama kullanmaya başladıktan yaklaşık bir sene sonra hafif bulantılar yaşatmaya başladı. fils 2 senedir de hayatımı sabah bulantısı ve mide ağrısından ibaret bir hale getirdi. aylık verilen ara en güzel günlerim Oluyor artık. bırakmak gibi bir şansım da yok. Galiba hayatım boyunca böyle geçimsiz bir ilişkimiz olacak kendisiyle. kullandığım ilk aylar çok fazla mide bulantısı çektim. mide bulantısı sonucu olarak YEME isteğim azaldı 4-5 kilo puff diye gitti. yani Herkes Mersine ben tersine durumu, hap kullanıp kilo veren nadir insanlardanım. cildimi muhteşem hale getirmedi, sadece epey kuruttu. regl düzensizliğim yoktu ama hap sonrası çok daha hafif geçiyor, çok az geliyor ve kısa sürüyor. kıllarım inceldi döküldü diye bir şey yok. evet Memeler fena büyüyor, hele ilk aylar ergenlik dönemime döndüm sürekli göğüslerim ağrıyordu. Odem yapma ihtimali fazla o yüzden bole su tüketin, Maydonoz yiyin, Odem atmaya YARDIMCI olur. daha önce Baska bir başlıkta dediğim gibi Ağır bir ilaçtır. Doktorlar ısrarla Öyle bir bulgu yok dese de depresyonu tetikleyebilir. Ancak Bazi vücutlara diğer ilaçlar hafif geliyor ve adet düzensizliğiniz varsa fayda etmeyebiliyor. bu yüzden adet düzensizliğinizin geçmesi için bu ilacı kullanmak zorunda kalabiliyorsunuz. korunmada başarısız söylentileri ise enteresan zira 4 sene bu ilacı kullandım ve hiçbir "caza" yaşamadım korunma konusunda. söylentilere riayet etmeyin pcos hastalarına doktorlarca önerilen, hatta bunu değiştirip Baska Ilaç kullanmak istediğimde dahi ısrarla bunun daha etkili olduğu söylenen, ama ruh halini Bozan anormal Ilaç. bu ilacı kullandığım 9 aylık dönemde son Seye ağlayabilen, sürekli arabesk modda olmuştum insan bi. bırakalı 1 aya yakın oldu yeni fark ediyorum ne kadar saçmaladığımı, otobüs dolu, sevgilim buluşmaya GEC Kaldi vb. sebeplerden 25 Yasinda Kocaman kadın aglar mı un süslüler? zorunda kalmadıkça uzak durulması gereken ilaçlardandır. ayrıca benim sivilcelerimi geçirdiğini söyleyemeyeceğim :( "Diane 35" Hakkında bir Tanım yapın: tarayıcınız etiket bulutu özelliğini desteklemiyor diane 35 Hakkında: - Sence vaatlerini yerine getiriyor mu? - Alerjik reaksiyona neden oldu mu? - Prix à partir de / performans oranını yeterli buldun mu? - Tekrar satın ALIR mısın? copyright Suslu sözlük ™ 2012-2016. okuyucu sevgili, sözlük Suslu, yazarlarının Çeşitli Konular ve Ürünler hakkındaki kişisel görüşlerinden oluşur, bu yüzden de son Yazar kendi görüşünden sorumludur. girdilerde yer öneriler alan, hiçbir şekilde Hekim tavsiyesi yerine geçmez. burada yer alan önerileri uygulaman sonucunda uğrayabileceğin herhangi bir zarardan sorumlu değiliz. lütfen SiRF internette birileri yazmış diye yüzüne kedi CISI sürme (: Suslu sözlük iletişim: Suslu Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd Sti. Antalya, tél: 0537 456 74 14 g güzelinden b Bugün d dün r bir gün k keşfet yükleniyor.


More


No comments:

Post a Comment